Hakunilan Hammaslääkäriasema

Hyvää Uutta Vuotta 2020!

Tammikuu on lopuillaan, mutta me halusimme jo tuoda asiakkaillemme odotushuoneeseen ja rentoutushuoneeseen tuulahduksen kevään odotuksesta! Olemme vahvasti sitä mieltä, että seesteisellä ja kauniilla ympäristöllä on asiakasta rauhoittava vaikutus.  Me haluamme asiakkaidemme tuntevan olonsa kotoisaksi ja turvalliseksi heidän asioidessaan meillä. Lähellä Sinua! on sloganimme ja ideologia näkyy vastaanotollamme kokonaisvaltaisesti.

Tällä hetkellä hammashoitaja Katri opiskelee Helsingin psykoterapiainstituutissa ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, lisäksi kliinisen hypnoterapian opinnot hän aloitti viime vuoden lopulla ich-koulutusohjelmassa. Terapiakoulutuksen aikana Katri on noin kerran kuukaudessa lähiopiskelussa, jolloin hammashoitajan työssä on Annika. Opintojaan Katri aikoo hyödyntää työssään kohdatessaan pelkopotilaita.

Samoin Tiinalla jatkuvat SammonTakojissa tuotekehitystyön erikoisammattitutkinnon osatutkinnon opiskelut palvelumuotoilun parissa.

Hyvää Uutta Vuotta 2020!

Tammikuu on lopuillaan, mutta me halusimme jo tuoda raikkaan kevään odotuksen tuulahduksen asiakkaillemme! Odotustilassa ja rentoutushuoneessa on pastellinsävyt tällä kertaa. Olemme vahvasti sitä mieltä, että seesteisellä ja kauniilla ympäristöllä on asiakasta on asiakasta rauoittava vaikutus. Me haluamme asiakkaidemme tuntevan olonssa kotoisaksi ja turvalliseksi heidän asioidessaan meillä.

Ajankohtaista asiaa koronavirustilanteesta

Seuraamme aktiivisesti koronavirustilannetta ja noudatamme voimassaolevia viranomaismääräyksiä ja -ohjeita epidemian estämisen hidastamiseksi.

Vastaanottomme toiminta jatkuu normaalisti, olemme nostaneet entisestään korkeaa hygieniatasoa lisäämällä pintojen desinfiointia potilasvaihtojen välillä. Huolehdimme hygieniasta erityisen tarkasti ja odotustilaan on lisätty asiakkaille käsidesinfektioainetta. Muistathan kuitenkin peruuttaa hoitoaikasi mikäli sinulla on flunssaoireita tai epäilet altistuneesi koranavirukselle. Jos olet yli 70-vuotias tai kuulut yleisterveytesi puolesta riskiryhmään, niin siirräthän kiireettömän aikasi.

Tullessasi vastaanotolle desinfioi kätesi, desinfektioaine löytyy odotustilan pöydältä sekä käsienpesualtaan vierestä. Omaa aikaasi voit odottaa odotustilassa tai rentoutushuoneessa riippuen siitä, miten on toisia asiakkaita. Lehdet olemme nyt ottaneet pois, mutta molemmissa tiloissa voit kuunnella musiikkia. Rentoutushuone tarjoaa nimensä mukaisesti mieltä rauhoittavaa musiikkia.

Esitietolomakkeen voit täyttää myös etukäteen kotisivuillamme tai nettiajanvarauksen yhteydessä.

Tervetuloa hoitoon!